Torsdag

Another day in paradise.
 
Vilken vecka. 
Jag orkar inte, vill inte jobba, vill va ledig och sova ut igen. 
 
Känner mig helt omotiverad till livet när jag går upp på morgonen.
Jag vill liksom vakna glad och sprallig.. Vilja gå till jobbet, men nu känns det bara skit! 
 
Igår va en speciell dag.. Med både glädje, och lite sorg. 
Dock kommer det gå fort, och jag kommer minsann ha dig i tankarna, mest hela tiden! ;) 
 
Här kommer en länk, lyssna/läs på texten, den vill säga dig något!:) 
 
http://www.youtube.com/watch?v=Ij5rcAvmlcE
 
Punkt.

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Det kommer gå fort! Den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge, men det är det väl värt :)

Svar: Ja, det är det garanterat. :) Har en bra magkänsla, och den brukar oftast stämma! :)
Therese

2012-07-26 @ 09:36:25
URL: http://Lillafrokenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu