Fredag! :)

 
 
Hej du efterlängtade dag!
 
Jag har minsann trånat och väntat hela jävla veckan på att det skall bli fredag, och nu, nu är du har! :) 
 
Idag va jag så trött när klockan ringde, att jag struntade i att gå upp.. Helt säkert, verkligen ignorerade det. 
Ställde klockan igen, så att jag medvetet skulle komma en timma försent! :) 
 
Det va iof någon som ringde och väckte mig klockan 07,15.. Dock va det härligt till att vakna till den rösten. 
 
 
Jag räknar ner. Visst går 28 dagar fort? Ja, det vill jag minsann hoppas och tro på! ;) 
 
Jag funderar på om jag skall ta en semestervecka och åka till Slovenien.. Janko skall dit (min absolut bästa killkompis) och vi kikade lite igår, och tur och retur kostar det 1900:- för en vecka.. jag bor med hans familj så det kommer inte kosta mig någonting, plus lite fickpengar.. Måste bara kika med en annan tjejkompis som skall ner dit, så jag kan kanske tajma in med hennes plan.. 
 
Nej.. Dags för lite lunch! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu