Helgen!

 
 
Åh, jag har haft en sådan bra helg! 
 
Fredagen bestod utav jobba till 17, sen va det till Janko, och kika film och äta jävligt mycket godis! :) 
Jag åkte hem, och stenslocknade på soffan! :)
 
Lördagen vaknade jag ganska sent, men kände att jag måste hitta på någonting, och det blev en tripp till Roasjö. 
 
Vi grillade otroligt god mat, och sjönk ner i soffan, kikade på film. Efter en del in i första filmen så gick Jessica och la sig, och det va bara jag och Lena som va kvar uppe för att kika på den andra filmen, det slutade med att Tirre satt själv och kikade sista delen på filmen, de andra snarkade ikapp! ;) 
 
Söndag, otroligt roliga söndag! 
Vi for till Liseberg.. Jag, Jessica, Lena, Jeanette, Daniel, Max, Leo och Isabelle. 
Vi mötte även upp 3:e syster Jenny! Otroligt länge sedan jag träffade henne, och hon va lika go och glad som jag mindes henne! :) 
 
Åkte, och åkte, köade, och köade. Men så roligt det va! Är lite mer harig nu för tiden bara :P 
 
Max och Leo slocknade en stund i vagnarna, men så rediga de va! :) 
I do love all that family, all... 
 
Nej, nu är det måndag igen och allvaret har börjat.. Jobb, jobb och jobb... 
Ha en fin dag! :)
 
Ps. Jag fick godkänt min ledighet... Slovenien, here I come! :) Ds. 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud va kul att hon godkände det!
Tack för en fantastisk helg! <3

2012-07-30 @ 13:56:44
URL: http://Lillafrokenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu