Första inlägg.

Ny blogg, nya möjligheter.
 

Nu är det dags att göra ett nytt försök till att ha en blogg. 
Vet egentligen vad jag skall skriva om, men det ger väl sig.. 
 
Har varken tid eller lust att gå igenom livet som varit, och vad jag har gått igenom det sista. Dels tar det för lång tid, och dels så vill jag vända blad och blicka framåt. 
 
Att sitta inne och jobba i denna värmen, är döden. 
Hade hellre legat på stranden, solat, badat, ätit glass, bränt nosen. 
Mest piss känns det nog för att jag hade riktigt hällregn på min semester, så kommer värmen nu. 
 
Nåväl, får glädjas åt er andra, som kan vara ute och sola.. Ta vara på det! 
 
- T
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

<3

2012-07-25 @ 16:37:24
URL: http://Lillafrokenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu