Torsdag.

 
Ja, idag är det torsdag, och imorgon är det dagen "D".
 
Slovenien.. Kommer bli en sådan bra resa, jag längtar väldans mycket.
 
Jobbar hela dagen imorgon, men känner att det kommer gå sådär, ingen idé att starta upp något nu, utan det är bättre att göra sådant när man kommer tillbaka, så det blir nog en relativt lugn dag imorgon..
 
Har vart riktigt kass på att uppdatera nu, men dagarna går så fort. Har inte vart hemma nästan någonting, utan har vart "iväg" ;)

Har fått chansen att sova helt underbart gott, så varför skulle jag inte göra det? :)
 
Ja, vet inte riktigt  vad man skall skriva.. Ska nog snart krypa ner och sova gott, ladda inför imorgon.
Jag måste till huset, hämta gardiner och lampor.. Det blir väl ett projekt att ta tag i när jag kommer hem från resan.
 
Ha en finfin kväll, det tänker jag minsann ha..
 
Skall försöka uppdatera från Slovenien också, men lovar ingenting!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu