Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig att dansa i regnet.

 
Om man ändå kunde tänka så. 
 
Har haft ett par dagar där jag har varit ganska tankspridd. 
Händer så sjukt mycket just nu.
 
Jag vet inte, men ibland känner jag mig otillräcklig.. Jag försöker att va där för allt och alla, men det skiter sig bara. 
Folk beter som att det är enbart de som kretsar i världen, det är bra att man tänker på sig själv, det skall man göra, men man skall inte glömma dem som finns runt omkring. Man skall inte ta bort de vänner som man har, för att man har problem eller känslomässiga uppror i kroppen pga att jag i detta fall är vän, nej förlåt, bästa vän med en berörd person.. Sådant klarar jag mig utan, är med vänner jag trivs med, är med vänner jag älskar och bryr mig om. 
 
Jessica, min lilla pärla Jessica. Tack så otroligt för att du finns för mig. Vet inte vad jag hade gjort utan att jag hade kunnat prata med dig, storma av mig alla problem, och faktiskt prata med någon som förstår. Du är bäst! 
 
Nu så har det blivit verkligehet.. Det finns bilder, och puls i det hela.. Det blir lite skrämmande när jag tänker efter.. 
 
Är jag redo för detta? Är jag redo för den känsliga resan som är framför mig? Att veta att hon alltid kommer att vara kopplad till mitt liv, om det blir så, skrämmer mig lite.
 
Det kanske bara är att bara att inse, jag visste ju situationen innan jag gav mig in på detta..
 
 
Kommer jag klara det? Kommer det hålla? Kommer det vara okej? Gud så många frågor. 
 
Skall leva i nuet, ta dag för dag, och jag mår bra med dig, jag trivs.. Du gör mig lugn, så enkelt. Så normalt. 
 
On our way, I can't believe that I'm kissing you
You're touching me and I can't imagine to be somewhere else
I'm all in with no regrets, so
So here we are but still I can't let go of the thought of losing you, no
I wonder if we're gonna stay this way
Will you remember what you promised me, oh

 
- Therése
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Min fina ros! Fick ju tårar i ögonen när jag läste detta.

Klart du kommer klara detta. Du, förlåt NI om någon/några kommer klara detta.
Ta en dag i taget.

Jag älskar dej till stjärnorna och tillbaka! <3

2012-08-07 @ 14:25:13
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu