Tisdag.

 
Tisdagar är min officella "tröttdag". 
 
Va lika trött i morse som vanligt en tisdag. Hatar den dagen, vi kan väl ta och hoppa över den? 
 
Jag är inte bara trött fysiskt, utan psykist.. Eller blir trött på folk som inte kan bete sig. Så många unika och specifika människor det finns som jag kan ta som exempel.. 
 
Jag förstår inte varför inte folk kan vara glada att det går bra för folk, att inte en del människor kan sköta sitt eget istället för att blanda sig i andras liv.. Att en del människor ljuger, hittar på saker för att man skall tycka synd om dem. En del skriker efter uppmärksamhet genom att skapa intriger, men sedan när man väl ska prata med dem, så är det som ingenting, bara kollar upp i himlen och låtsas som att det regnar. TRÖTTSAMT!
 
Kan ni inte bara sköta ert? Ta hand om er själva? Ta hand om det man har, och värnar om det istället för att hitta på saker och sedan förstöra det.. Det är väl upp till dem själva, kan bara inte hjälpa det, men jag tycker om henne. Rent av så är hon pinsam, man kanske kan lugna sig med att hon faktiskt är sjuk, väldigt sjuk.. 
 
Jag har bokat min resa nu! :) 
 
17/8 åker lilla Therese till Venedig och sen vidare till Slovenien! Woop, woop! :)
Jag och Hanna skall åka ner till Janko, som kommer ha varit där i 2 veckor innan! :) 
 
Lite sol och värme att se fram emot! 
 
- Tirre
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Eller hur!
Det är bara ett sjukt och pinsamt beteende! Kan ju bli arg för mindre!

Svar: Det är helt sinnesjukt. Nu löser det sig ändå! jag är så glad, så glad iii :)
Therese

2012-07-31 @ 18:26:33
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu